funderingar

Nästan hela min dag har gått ut på att fundera på vad livet har att erbjuda. Vad ska jag göra efter skolan? Sommarjobbet blir här på gotland, men sen då? Ska jag bo kvar här? Ska jag köpa en lägenhet på annan ort? Ja, köpa en lägenhet har jag väldigt stor lust med. Det är en bra investering, men allting hänger på ett jobb. Jag kanske inte ens ska jobba det första jag gör, jag kanske väljer att plugga vidare på en gång.
Jag har en ångest som heter duga inför framtiden och mycket annat just nu. Vissa dagar orkar jag ingenting, ibland kan jag bara börja skaka och gråta fastän jag inte vet varför jag gör det.
Tur att jag har Josefine, säger jag bara. Hon är en underbar person! Puss på dig min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0