14 mars

God morgon! Somnade tidigt igår, så nu är jag utvilad som bara den! Ska alldeles strax springa upp på stan för att gå på banken och köpa ett par träningsbyxor. Imorgon ska jag och mamma börja på spinning och jag kan lova er att det är första gången jag tränar. Vissa människor kan inte ens tänka sig mig på en spinningcykel, och det kan faktiskt inte jag heller. Jag hatar att cykla egentligen, men spinning verkar ju faktiskt roligt! Ska försöka börja äta lite nyttigare och få bort det där dumma sockersuget jag har skaffat mig på senare tid. Gör inte detta för att gå ner i vikt, för det är det minsta jag behöver, vill bara bli lite mer hälsosam!
Förresten, de är i mitt kvarter och sopar bort all grus. Känns som om våren är på väg nu, eller vad säger ni? Allting börjar gå mot lite ljusare tider och det känns som om man får tillbaka lite motivation till att ta tag i saker som är viktigt!


Första vårsolen, bjuder på denna hemska bild!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0