MÅNDAG FÖR FAN

Jag är hemma hos min cs-polare Elin, vi ska sitta och spela cs hela natten, fett kul! (IRONI)
Efter Sandviken i går så åkte jag med mumma hem och vi grillade lax och hade det super mys!
Idag har jag hjälpt mumma och gjort i ordning i hennes rabbatter och fixat i hennes trädgård, och sedan har vi fikat en massa. Igårkväll satt jag även och sydde, jag fick ihop en kjol, bhgrej och sydde om en klänning!
Sedan har jag även fårr 2 kavajer, kommer bil superfint till shorts och någon snygg tröja i sommmar ;)
Jag och Elin sitter just nu och dricker kaffiii och äter naturgodischips!
nej men jag har inte så mycket mer att säga, ha en bra kväll.
puss å kram
xoxo
Jos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0