crush

Skolan var kort, en lektion på 3 timmar. Halvt segt.
Vi gick hem till mig, lagade lite mat och försökte plugga. Det gick inget vidare, vi hade så mycket att prata om efter att inte ha träffats på en hel helg. Vi bestämde oss sedan för att springa ner på stan för att kika lite och Jos skulle köpa en present till sin bror som fyller år imorgon!
Jag kom hem för ett litet tag sen så nu försöker jag fixa med banken då jag inte kan vara med i Fördelsprogrammet nu när jag fyllt arton. Men jag förstod inte mycket, tur att mamma ska hjälpa mig! Håller även på att gå med i bostadskö typ. Men mamma får hjälpa mig lite där också, har lite svårt att bestämma mig var jag helst vill ha lägenhet och hur många rum det ska vara.
Nu ska jag nog snart gå och möta baby vid bussen och sedan ska vi hem här och fortsätta med pusslet som vi ska ge till hans mamma i födelsedagspresent :)
Senare åker jag ut till min far och kommer antagligen vara där hela veckan!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0