uschhhh

Elinpelin var som sagt liiite seg i morse men det gick endå att få upp henne, jag har mina små knep ;)
Sitter fortfarande i skolan och har försökt att jobba klart med lite saker.
Jag ska ta mig hemmåt om en stund och jag får se vaad jag ska hitta på, behöver måla och fixa men jag vet inte om jag har någon ork till det idag.
det blev inga outfitbilder igår jag och elin hade fullt upp med allt annat, haha.
men det tar vi någon dag, får se när det dyker upp.

å sedan kollade vi in de där med kaninen, och fyyyy fan, dom hade satt fast kaninen eller något och sen drog dom typ av nacken och jag får panik och försöker få av datorn samtidigt som jag håller för ögon och tror att jag kan hålla för öron med eller något? Vi han se inte många sek av den filmen och båda var illamående. Jag fattar mig inte på vissa folk, men sak är ju klar att dom har förmodligen inget innanför pannbenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0