tankar och ett ostrukturerat inlägg

sitter och spanar lite, och längtar, å så jag längtar till sommar!
Sedan i höst att få komma till värmen, det är något jag verkligen ser fram emot.
Att fylla arton ska jag hinna med i höst, ta körkort och kunna köpa mina egna ciggaretter, great!
Det var lite längtan jag hade just nu.
Mam står i köket och ikväll ska jag äta brocoli, blommkål, morötter och köttfärsås, de ni!
Nästa vecka är det praktik i 4 veckor, min praktik har jag i Stockholm på ett hunddagis.
Kommer vara super jobbigt att lämna vännerna här hemma och inte ses på en hel månad men jag tror att det kommr att bli toppen, dessutom har jag med mig Sandra och därför tror jag att det kommer bli så bra!
Jag hörde Elin yttra sig lite om att hon kommer att ha svårt att blogga, så vi får se hur vi löser det.
Kommer nog bli så att jag får stå för det den månaden.
Nu är jag hungrig och ska gå och äta min mat.
xoxo
Jos

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Hallå, hoppas du haft en fin dag :)

2010-04-29 @ 21:22:24
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0